Nieuws

Welkom op de nieuws pagina van Overaldouchen.nl
 

Aandachtspunten gebruik douchecabine OveralDouchen.nl

*Lees a.u.b. onze aandachtspunten

Standaard:

  • Onze standaard cabine is voorzien van: Gordijn
  • Onze grote cabine is voorzien van: Deuren (vraag naar onze prijzen)

Niet standaard zijn:

  • Pomp (€25,- per week)
  • Deuren, standaard cabine (eenmalig €35,-)
  • Gordijn, grote cabine (eenmalig €35,-)
  • Heater/Boiler** (€25,- per week) (alleen op begane grond te plaatsen)

Particulier:

  • U betaalt geen borg.
  • Wanneer u een (tussentijdse) factuur ontvangt dient u deze direct (binnen 3 dagen) over te maken.
  • Stel iedereen (huisgenoten, werklui op lokatie of wie er nog meer te maken heeft met onze service) op de hoogte van onze aandachtspunten/voorwaarden/prijsopgave, zodat er nooit misverstanden kunnen ontstaan over ophaaldata/prijsogave/facturatie o.i.d.
  • Hoger gelegen etage eenmalig €25,-
  • U dient de douchecabine 7 dagen voor ophalen, via de mail, af te melden (telefonisch kunnen wij helaas niet inplannen). Doet u dit niet dan loopt de huur door (extra week huur van pomp/boiler/heater**/cabine of combinatie van apparatuur).
  • De einddatum ingevuld op het formulier van de website zetten wij niet in de agenda. U altijd zelf de cabine af te melden.

 

Extra aandacht:

  • Mail ons altijd wanneer iets niet duidelijk is zodat wij u uitleg kunnen geven.
  • Houdt ons altijd op de hoogte van uw vorderingen/veranderingen.
  • Weekprijzen inc btw: standaard cabine gordijn staan op website vermeldt, grote cabine, zorgdouche of andere type cabines prijs op aanvraag. Wij hanteren geen dagprijzen, afronding geschiedt altijd naar boven.
  1. 1 week:   105,-
  2. 2 weken: 165,-
  3. 3 weken: 195,-
  4. 4 weken: 215,-
  5. Extra weken na 4 weken : min. 35,- per week

Wanneer u niet binnen de afgesproken termijn betaalt betekent dit automatisch dat de extra kosten (rente: 7% tot 10%, incasso-/recherchekosten: min 150,- max 6775,- ) voor uw rekening zijn.

 

Opbouwen:

  • Opbouwen van de standaard cabine (78,5x78,5x195cm): onze bezorger heeft een ruimte van minimaal: 1.20 x 2.20m nodig om de cabine op te kunnen bouwen.
  • Ruimte van onze standaard cabine: neemt, na opbouwen, ongeveer 1m² in beslag, plafondhoogte moet minimaal 2.05m zijn.
  • Opbouwen van de grote cabine (90x80x205cm): onze bezorger heeft een ruimte minimaal: 1.20 x 2.20m nodig om de cabine op te kunnen bouwen.
  • Ruimte van onze grote cabine: neemt, na opbouwen, ongeveer 1,20m² in beslag, plafondhoogte moet minimaal 2.10m zijn.
  • Opbouwruimte van al onze andere type cabines: vraag naar deze specificaties.

Onze cabines mogen niet in een ruimte staan waar gesloopt wordt

Aanvoer van water:

Aansluiting (keuken)kraan:

  • Meldt altijd aanwezigheid van close in boiler/quooker/plintboiler.
  • Onze cabines kunnen wij aansluiten op een (meng)kraan met uit/afschroefbaar perlator (grootte: formaat 22 binnendraad/24mm buitendraad).
  • Afwezigheid van perlator of heeft u een bijzondere kraan meldt ons dit en mail ons foto's.

Aansluiting Ketel/Boiler:

  • Er dient een werkende (stop)kraan/wasmachine/ballofix*** op uw warm/koud waterleiding te zijn gemonteerd, dit is om de leidingen naar de douche altijd af te sluiten zodat er nooit druk op de leidingen blijft staan als extra veiligheid.
  • De toegang tot aan- (en afvoer) dient vrij en toegankelijk te zijn (dus niet te zijn weggewerkt in kasten, onder werkbladen of andere obstakels).
  • Wij werken met 2 formaten voor aanvoer: 3/4" of 15mm knelkoppeling.
  • Ballofix" (kogelafsluiter) knelkoppeling 15mm.

Indien anders, kunt u dit altijd door uw eigen loodgieter laten verzorgen.

Afvoer van het water:

Aansluiting Afvoer:

  • Diameter van afvoerbuis welke chauffeur bij zich heeft is 40mm. (groter 50mm, kleiner 32mm geef deze maten altijd op voorhand door)
  • De toegang tot (aan- en) afvoer dient vrij en toegankelijk te zijn (dus niet te zijn weggewerkt in kasten, onder werkbladen of andere obstakels).
  • Maximale aantal meters afvoerpijp dat de chauffeur bij zich heeft is 3 meter (mocht het verder zijn dan 3 meter zal een pompje ingezet moeten worden, geef altijd op voorhand door)
  • Afvoer dient in 1 lijn toegankelijk te zijn (dus zonder bochten, anders dient een pompje ingezet te worden)
  • Wij gebruiken geen afvoerslang.

Criteria bij aansluiten op bestaande afvoerput/afvoerpijp:*

  • Uw afvoerputje/afvoerpijp dient werkend / aangesloten te zijn op uw riolering. (controleer dit voor de komst van de chauffeur)
  • Dat er aangesloten kan worden op een afvoer lager dan 5 cm (horizontaal).
  • Is uw afvoerpijp (dus geen putje) hoger dan 5cm tot maximaal 17 cm horizontaal !? Zorg dat u een pallet op de lokatie heeft van minimaal 15cm hoogte. (Lengte/Breedte groter dan 90x90cm)
  • Wij zullen altijd ons best doen om de cabine werkend te krijgen zonder pompje, mocht dit de chauffeur niet lukken zal u een pompje moeten huren.
  • Het is belangrijk dat u alles op voorhand heeft gecontroleerd zodat de chauffeur niet met extra werk geconfronteerd wordt (wij werken met een strakke planning).
  • Wanneer er geen afvoer via putje, pijp o.i.d mogelijk is dan zal het (dak)raam o.i.d soms gebruikt moeten worden, u aanvaardt aansprakelijkheid mocht u hiervoor een boete krijgen.

*Voor de Zorgdouche gelden andere criteria.

Afvoer van het water via pomp:

  • Afvoerpomp heeft flexibele slang van 3,5m lengte (langere slang nodig vraag naar de mogelijkheden)
  • Maximale opvoerhoogte van pomp is 2m.
  • Diameter afvoerpijp/buis om water in weg te pompen moet zijn 40mm
  • Formaat gootsteen of putje maakt vaak niet uit (mail ons voor de zekerheid een foto).
  • Aanwezigheid: stopcontact met randaarde of haspel voorzien van randaarde binnen 1,5 meter beschikbaar is.

Indien anders, kunt u dit altijd door uw eigen loodgieter laten verzorgen.

**Heater/boiler:

Belangrijk om te weten is:

  • De heater/boiler** wordt ingeschakeld voor en tijdens het douchen.
  • De straal iets minder hard kan stromen dan u gewent bent.
  • De heater/boiler** moet worden aangesloten op een eigen groep. (Andere apparaten dienen uitgeschakeld te worden als deze op dezelfde groep aangesloten zijn).

Lees hier meer over het gebruik douchecabine met boiler.

Niet zeker: laat uw elektricien dit controleren.

Help ons a.u.b met:

  • Foto’s te mailen van uw aansluitingen: locatie, afvoer e.d.
  • Trap(pengat) en ruimte voor de cabine zo veel mogelijk leeg/opgeruimd zijn.
  • Kost- of kwetsbaarheden zelf op te bergen (schilderijen, vazen e.d.).
  • Witgoed en/of meubilair reeds verplaatst is.
  • Waterdruk zodat wij de cabine kunnen testen
  • Toegang tot aan- en afvoer vrij en toegankelijk is/zijn (niet weggewerkt in/onder: kasten, werkbladen o.i.d).
  • Pomphuur: aanwezigheid stopcontact of haspel met randaarde. (let op: oranje tuinverlengsnoer is niet geaard)

Bezorgen/Ophalen van de cabine:

  • De door u opgegeven datum kan door ons ingepland worden van maandag t/m vrijdag tussen 8.00-17.00 uur.
  • Wij kunnen helaas geen rekening houden met door u gewenste dagdelen/tijdstippen.
  • Zaterdag en zondag bezorgen/halen wij niet standaard op. U kunt ons wel 7 dagen per week mailen met uw vragen.
  • Bezorg/Ophaaltijdstip: dit mailen wij uiterlijk 1 dag van tevoren door. Tijdsvak bedraagt ongeveer 3 uur. Helaas hebben wij geen invloed op weer of verkeer wat voor vertraging kan zorgen.
  • Mail ons altijd minimaal 1 week van tevoren de gewenste einddatum door, wij zullen proberen deze datum in te plannen, al kan onze planning/route reeds vol zijn. Korter dan 7 dagen opzeggen kan verlenging van huurperiode betekenen wat extra kosten met zich meebrengt.
  • Langer/korter huren is uiteraard geen probleem, maar houdt ons op de hoogte van uw situatie. Omdat de verbouwing in- of uit kan lopen plannen wij de door u opgegeven "Gewenste Einddatum" nog niet in onze agenda. Houdt de minimaal 7 dagen opzegtermijn in acht.
  • Prijs op basis van de opgegeven huurperiode (korter/langer huren vraag naar nieuwe prijsopgave).

Helaas is onze planning ieder moment van de dag onderhevig aan verandering, daardoor bepaalt de route ons tijdstip van aankomst.

Hiervoor vragen wij uw begrip en creativiteit mocht het tijdstip u niet uitkomen.

! Let op !

De volgende situaties kunnen extra kosten met zich meebrengen:

  • Veranderen van de reeds door u opgegeven einddatum (of te laat doorgeven van een einddatum) kan een langere huurperiode betekenen, wat extra kosten voor u mee kan brengen.
  • Afzeggen/opzeggen (na akkoord) minimaal 72 uur voor bezorg/ophaaldatum doorgeven. Tot 72 - 24 uur brengen wij €50,- in rekening.
  • Binnen 24 uur voor leveren/ophalen afzeggen/verplaatsen brengen wij 1 week huur (€105,-) in rekening.* (reden: wij kunnen geen andere klant meer voorzien van een douchecabine en omdat we onze planning op het laatste moment niet meer aan kunnen passen).
  • Wij kunnen geen rekening houden met betaling via: een tussenpersoon, verzekering, bank, bouwdepot o.i.d. Te laat betalen brengt rente en incasso/recherchekosten met zich mee.
  • U heeft ons de opdracht gegeven, dus betaalt u de factuur direct aan ons. Wij kunnen u wel op voorhand de factuur mailen zodat u deze direct in kan dienen.
  • Bij het te laat betalen van onze factuur machtigt u ons een rente van 7% tot 10% te heffen.
  • Spoed: kan betekenen dat onze route niet aansluit waardoor de bezorg-ophaalkosten hoger uit kunnen vallen en/of wij extra werkzaamheden moeten verrichten om u in reeds bestaande planning te passen.
  • Gemaakte (parkeer)kosten zullen wij in rekening brengen, inclusief transactiekosten van parkeerapp  (eenvoudiger is dat u het kaartje bij bezorgen en ophalen, voor de chauffeur verzorgd).
  • Wanneer onze chauffeur/bezorger een koppeling op een leiding heeft moeten plaatsen zal hij deze moeten achterlaten, afdoppen en facturen. Dit zal per koppeling niet meer dan €20,- bedragen.
  • Acties of aanbiedingen gelden niet binnen een week van aanvraag, i.v.m last-minute wijzigingen in onze planning.
  • Wanneer er geen waterdruk is kunnen wij de cabine niet testen, wachten/later/laten terugkomen van onze chauffeur/bezorger brengt extra kosten met zich mee.

*Indien de levering op maandag staat ingepland dient het afzeggen/verplaatsen voor vrijdag zijn door gegeven.

Er staan boetes op de volgende acties:

  • Douchecabine/pomp/boiler/heater mag nooit verplaatst en/of gedemonteerd en/of anders gebruikt worden dan douchen door u, uw huisgenoten of werklui. (BOETE minimaal: €150,- afhankelijk van de schade)
  • Stuc, verf o.i.d in, op of aan onze cabine/pomp/boiler/heater/deuren/slangen aantreffen. Vraag werklui onze apparatuur af te dekken als ze in nabijheid van cabine aan het werk zijn. (BOETE minimaal: €150,- afhankelijk van de schade)
  • Verandering van afspraak door u terwijl wij onderweg naar u zijn. (BOETE: €150,-)
  • Wij voor een dichte deur staan/het laten wachten van onze bezorger/chauffeur. (BOETE: €150,-)
  • Wij onverrichter zake naar huis moeten. (BOETE: €150,-)

Onze chauffeur(s)/Bezorger(s) kunnen helaas niet wachten.



Regel altijd zelf een oplossing i.p.v onze chauffeur te laten wachten. Schakel uw: buren, vrienden, familie of kennissen in om open te doen. Of leg een sleutel klaar voor de chauffeur
 

Op locatie zal de chauffeur/monteur definitief bekijken wat de meest geschikte plaats is voor de cabine.

 
 

Zakelijk/Bedrijf:

  • U betaalt bij aflevering een borg van 200,-.
  • Alleen bij schriftelijk (e-mail) akkoord met volledig en correct ingevulde gegevens van tekenbevoegd persoon kunnen wij overgaan tot levering.
  • Spoed/haast/slechte planning kost extra tijd. Hier zijn kosten aan verbonden, zorg dat u alles op tijd in orde heeft.
  • Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen na levering.
  • Nieuwe klanten voldoen voor levering het volledige bedrag.
  • Plaatsing op zakelijke adres (stichting/instelling/sportschool o.i.d) zijn andere prijzen van toepassing. Geef dit aan en vraag naar de afwijkende prijzen.
  • Hoger gelegen etage t/m 2e verdieping (€25,-) vanaf 3e verdieping €15,- per verdieping
  • U stelt iedereen (klant, administratie, planning, werklui op lokatie of wie er nog meer te maken heeft met onze service) op de hoogte van onze aandachtspunten/voorwaarden/prijsopgave zodat er nooit misverstanden kunnen ontstaan over ophaaldata/prijsopgave/facturatie o.i.d.
  • OveralDouchen.nl onderhoud geen contact met uw klanten, wanneer u dit van ons verlangt zullen wij administratiekosten in rekening brengen (min. 25,- per contact)
  • U dient de douchecabine 7 dagen voor ophalen, via de mail, af te melden (telefonisch kunnen wij helaas niet inplannen). Doet u dit niet dan loopt de huur door (extra week huur van pomp/boiler/heater**/cabine of combinatie van apparatuur).
  • De einddatum ingevuld op het formulier van de website zetten wij niet in de agenda. U altijd zelf de cabine af te melden.

Extra aandacht:

  • Mail ons altijd wanneer iets niet duidelijk is zodat wij u uitleg kunnen geven.
  • Houdt ons altijd op de hoogte van uw vorderingen/veranderingen.
  • Weekprijzen inc btw: standaard cabine gordijn staan op website vermeldt, grote cabine, zorgdouche of andere type cabines prijs op aanvraag. Wij hanteren geen dagprijzen, afronding geschiedt altijd naar boven.
  1. 1 week:   130,-
  2. 2 weken: 185,-
  3. 3 weken: 205,-
  4. 4 weken: 225,-
  5. Extra weken na 4 weken : min. 35,- per week

Wanneer u niet binnen de afgesproken termijn betaalt betekent dit automatisch dat de extra kosten (rente: 7% tot 10%, incasso-/recherchekosten: min 150,- max 6775,- ) voor uw rekening zijn.

 

Opbouwen:

  • Opbouwen van de standaard cabine (78,5x78,5x195cm): onze bezorger heeft een ruimte van minimaal: 1.20 x 2.20m nodig om de cabine op te kunnen bouwen.
  • Ruimte van onze standaard cabine: neemt, na opbouwen, ongeveer 1m² in beslag, plafondhoogte moet minimaal 2.05m zijn.
  • Opbouwen van de grote cabine (90x80x205cm): onze bezorger heeft een ruimte minimaal: 1.20 x 2.20m nodig om de cabine op te kunnen bouwen.
  • Ruimte van onze grote cabine: neemt, na opbouwen, ongeveer 1,20m² in beslag, plafondhoogte moet minimaal 2.10m zijn.
  • Opbouwruimte van al onze andere type cabines: vraag naar deze specificaties.

Onze cabines mogen niet in een ruimte staan waar gesloopt wordt

Aanvoer van water:

Aansluiting (keuken)kraan:

  • Meldt altijd aanwezigheid van close in boiler/quooker/plintboiler.
  • Onze cabines kunnen wij aansluiten op een (meng)kraan met uit/afschroefbaar perlator (grootte: formaat 22 binnendraad/24mm buitendraad).
  • Afwezigheid van perlator of heeft u een bijzondere kraan meldt ons dit en mail ons foto's.

Aansluiting Ketel/Boiler:

  • Er dient een werkende (stop)kraan/wasmachine/ballofix*** op uw warm/koud waterleiding te zijn gemonteerd, dit is om de leidingen naar de douche altijd af te sluiten zodat er nooit druk op de leidingen blijft staan als extra veiligheid.
  • De toegang tot aan- (en afvoer) dient vrij en toegankelijk te zijn (dus niet te zijn weggewerkt in kasten, onder werkbladen of andere obstakels).
  • Wij werken met 2 formaten voor aanvoer: 3/4" of 15mm knelkoppeling.
  • Ballofix" (kogelafsluiter) knelkoppeling 15mm.

Indien anders, kunt u dit altijd door uw eigen loodgieter laten verzorgen.

Afvoer van het water:

Aansluiting Afvoer:

  • Diameter van afvoerbuis welke chauffeur bij zich heeft is 40mm. (groter 50mm, kleiner 32mm geef deze maten altijd op voorhand door)
  • De toegang tot (aan- en) afvoer dient vrij en toegankelijk te zijn (dus niet te zijn weggewerkt in kasten, onder werkbladen of andere obstakels).
  • Maximale aantal meters afvoerpijp dat de chauffeur bij zich heeft is 3 meter (mocht het verder zijn dan 3 meter zal een pompje ingezet moeten worden, geef altijd op voorhand door)
  • Afvoer dient in 1 lijn toegankelijk te zijn (dus zonder bochten, anders dient een pompje ingezet te worden)
  • Wij gebruiken geen afvoerslang.

Criteria bij aansluiten op bestaande afvoerput/afvoerpijp:*

  • Uw afvoerputje/afvoerpijp dient werkend / aangesloten te zijn op uw riolering. (controleer dit voor de komst van de chauffeur)
  • Dat er aangesloten kan worden op een afvoer lager dan 5 cm (horizontaal).
  • Is uw afvoerpijp (dus geen putje) hoger dan 5cm tot maximaal 17 cm horizontaal !? Zorg dat u een pallet op de lokatie heeft van minimaal 15cm hoogte. (Lengte/Breedte groter dan 90x90cm)
  • Wij zullen altijd ons best doen om de cabine werkend te krijgen zonder pompje, mocht dit de chauffeur niet lukken zal u een pompje moeten huren.
  • Het is belangrijk dat u alles op voorhand heeft gecontroleerd zodat de chauffeur niet met extra werk geconfronteerd wordt (wij werken met een strakke planning).
  • Wanneer er geen afvoer via putje, pijp o.i.d mogelijk is dan zal het (dak)raam o.i.d soms gebruikt moeten worden, u aanvaardt aansprakelijkheid mocht u hiervoor een boete krijgen.

*Voor de Zorgdouche gelden andere criteria.

Afvoer van het water via pomp:

  • Afvoerpomp heeft flexibele slang van 3,5m lengte (langere slang nodig vraag naar de mogelijkheden)
  • Maximale opvoerhoogte van pomp is 2m.
  • Diameter afvoerpijp/buis om water in weg te pompen moet zijn 40mm
  • Formaat gootsteen of putje maakt vaak niet uit (mail ons voor de zekerheid een foto).
  • Aanwezigheid: stopcontact met randaarde of haspel voorzien van randaarde binnen 1,5 meter beschikbaar is.

Indien anders, kunt u dit altijd door uw eigen loodgieter laten verzorgen.

**Heater/boiler:

Belangrijk om te weten is:

  • De heater/boiler** wordt ingeschakeld voor en tijdens het douchen.
  • De straal iets minder hard kan stromen dan u gewent bent.
  • De heater/boiler** moet worden aangesloten op een eigen groep. (Andere apparaten dienen uitgeschakeld te worden als deze op dezelfde groep aangesloten zijn).

Lees hier meer over het gebruik douchecabine met boiler.

Niet zeker: laat uw elektricien dit controleren.

Help ons a.u.b met:

  • Foto’s te mailen van uw aansluitingen: locatie, afvoer e.d.
  • Trap(pengat) en ruimte voor de cabine zo veel mogelijk leeg/opgeruimd zijn.
  • Kost- of kwetsbaarheden zelf op te bergen (schilderijen, vazen e.d.).
  • Witgoed en/of meubilair reeds verplaatst is.
  • Waterdruk zodat wij de cabine kunnen testen
  • Toegang tot aan- en afvoer vrij en toegankelijk is/zijn (niet weggewerkt in/onder: kasten, werkbladen o.i.d).
  • Pomphuur: aanwezigheid stopcontact of haspel met randaarde. (let op: oranje tuinverlengsnoer is niet geaard)

Bezorgen/Ophalen van de cabine:

  • De door u opgegeven datum kan door ons ingepland worden van maandag t/m vrijdag tussen 8.00-17.00 uur.
  • Wij kunnen helaas geen rekening houden met door u gewenste dagdelen/tijdstippen.
  • Zaterdag en zondag bezorgen/halen wij niet standaard op. U kunt ons wel 7 dagen per week mailen met uw vragen.
  • Bezorg/Ophaaltijdstip: dit mailen wij uiterlijk 1 dag van tevoren door. Tijdsvak bedraagt ongeveer 3 uur. Helaas hebben wij geen invloed op weer of verkeer wat voor vertraging kan zorgen.
  • Mail ons altijd minimaal 1 week van tevoren de gewenste einddatum door, wij zullen proberen deze datum in te plannen, al kan onze planning/route reeds vol zijn. Korter dan 7 dagen opzeggen kan verlenging van huurperiode betekenen wat extra kosten met zich meebrengt.
  • Langer/korter huren is uiteraard geen probleem, maar houdt ons op de hoogte van uw situatie. Omdat de verbouwing in- of uit kan lopen plannen wij de door u opgegeven "Gewenste Einddatum" nog niet in onze agenda. Houdt de minimaal 7 dagen opzegtermijn in acht.
  • Prijs op basis van de opgegeven huurperiode (korter/langer huren vraag naar nieuwe prijsopgave).

Helaas is onze planning ieder moment van de dag onderhevig aan verandering, daardoor bepaalt de route ons tijdstip van aankomst. 

Hiervoor vragen wij uw begrip en creativiteit mocht het tijdstip u niet uitkomen.

! Let op !

De volgende situaties kunnen extra kosten met zich meebrengen:

  • Veranderen van de reeds door u opgegeven einddatum (of te laat doorgeven van een einddatum) kan een langere huurperiode betekenen, wat extra kosten voor u mee kan brengen.
  • Afzeggen/opzeggen (na akkoord) minimaal 72 uur voor bezorg/ophaaldatum doorgeven. Tot 72 - 24 uur brengen wij €50,- in rekening.
  • Binnen 24 uur voor leveren/ophalen afzeggen/verplaatsen brengen wij 1 week huur (€130,-) in rekening.* (reden: wij kunnen geen andere klant meer voorzien van een douchecabine en omdat we onze planning op het laatste moment niet meer aan kunnen passen).
  • Wijzigen op de dag van plaatsen/ophalen €130,- excl. transportkosten.
  • Wij kunnen geen rekening houden met betaling via: een tussenpersoon, verzekering, bank, bouwdepot o.i.d. Te laat betalen brengt rente en incasso/recherchekosten met zich mee.
  • U heeft ons de opdracht gegeven, dus betaalt u de factuur direct aan ons. Wij kunnen u wel op voorhand de factuur mailen zodat u deze direct in kan dienen.
  • Bij het te laat betalen van onze factuur machtigt u ons een rente van 7% tot 10% te heffen.
  • Spoed: kan betekenen dat onze route niet aansluit waardoor de bezorg-ophaalkosten hoger uit kunnen vallen en/of wij extra werkzaamheden moeten verrichten om u in reeds bestaande planning te passen.
  • Gemaakte (parkeer)kosten zullen wij in rekening brengen, inclusief transactiekosten van parkeerapp  (eenvoudiger is dat u het kaartje bij bezorgen en ophalen, voor de chauffeur verzorgd).
  • Wanneer onze chauffeur/bezorger een koppeling op een leiding heeft moeten plaatsen zal hij deze moeten achterlaten, afdoppen en facturen. Dit zal per koppeling niet meer dan €20,- bedragen.
  • Acties of aanbiedingen gelden niet binnen een week van aanvraag, i.v.m last-minute wijzigingen in onze planning.
  • Wanneer er geen waterdruk is kunnen wij de cabine niet testen, wachten/later/laten terugkomen van onze chauffeur/bezorger brengt extra kosten met zich mee.

*Indien de levering op maandag staat ingepland dient het afzeggen/verplaatsen voor vrijdag zijn door gegeven.

Er staan boetes op de volgende acties:

  • Douchecabine/pomp/boiler/heater mag nooit verplaatst en/of gedemonteerd en/of anders gebruikt worden dan douchen door u, uw huisgenoten of werklui. (BOETE minimaal: €150,- afhankelijk van de schade)
  • Stuc, verf o.i.d in, op of aan onze cabine/pomp/boiler/heater/deuren/slangen aantreffen. Vraag werklui onze apparatuur af te dekken als ze in nabijheid van cabine aan het werk zijn. (BOETE minimaal: €150,- afhankelijk van de schade)
  • Verandering van afspraak door u terwijl wij onderweg naar u zijn. (BOETE: €150,-)
  • Wij voor een dichte deur staan/het laten wachten van onze bezorger/chauffeur. (BOETE: €150,-)
  • Wij onverrichter zake naar huis moeten. (BOETE: €150,-)

Onze chauffeur(s)/Bezorger(s) kunnen helaas niet wachten.



Regel altijd zelf een oplossing i.p.v onze chauffeur te laten wachten. Schakel uw: buren, vrienden, familie of kennissen in om open te doen. Of leg een sleutel klaar voor de chauffeur
 

Op locatie zal de chauffeur/monteur definitief bekijken wat de meest geschikte plaats is voor de cabine.

 

Wanneer u akkoord geeft voor levering gaat u akkoord met onze prijsopgave(n) en deze voorwaarden

Ga terug

Onze Zorgdouche®!

Tijdens een blessure, revalidatie, ongeval of ziekte thuis blijven douchen? Dat kan met een douche van zorgdouche.nl®. Wij hebben stand-alone douchecabines die op meerdere plekken in huis geplaatst kunnen worden. Ga naar onze site voor een vrijblijvende offerte en meer informatie.
Bekijk de website